har tråkigt

hej. har såå tråkigt, är inte ens trött. typ inga roliga inne på msn, så japp, de får bli en sånhär tråkig sak. hah, enjoy

SVARA MED NUMREN I DIN TELEFONLISTA PÅ MOBILEN

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
agnes, nej tror inte de.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
eric, kusin

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
johanna, ses imorron tror jag :D

ÄR NUMMER 18 SÖT?
elin nygren, absolut ;)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK AV NR 33?
Karin, haha minns inte, de va ju typ 6-års

HUR/VAR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Becka hem, haha på 6-års

GILLAR DU NUMMER 40?
Mikaela åström, absolut, älskar

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
alexandra, ja, igår 

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Carro G hem, haha ingen aning, om lång tid tror jag.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 55?
Robin, absolut

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 23?
Hem, hahha ingen, eller asså från familjen, typ rätt många

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 6?
Anna A, såklart ;)

VAD PRATAR DU & NUMMER 56 OFTAST OM?
Saga, haha massor

KÄNNER DU NUMMER 1?
Adam, japp, gick i samma klass från 6-års till 6:an

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 38 EN KRAM?
Mattias, såklart jag skulle ;)

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION?
Annika, klasskompisar bara

nu ska jag tagga och kolla på film i sängen, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0