hjärta fredag

hejs. nu är de äntligen fredag. skrev inte sen i måndags, såg nu att inlägget va typ halvt, och vet inte hur de har kommit sej, menmen. ska skriva lite om veckan. i tisdags hade vi uppsamlingsdag, typ tråkigt, men vi gjorde robotar hela förmiddagen, och sen efter lunchen hade vi svenska. i onsdags hade vi friluftsdag, och vi hade typ tipsrunda vid brosjön. vi började 9, och sen fick vi sluta typ 10 över 10. fett skönt. i torsdags va vi i kaknästornet och sen på tekniska museet. typ sådär va väl de. igår va jag också på rix fm festival med kusin sofia. så jävla kul de va. och jason mraz va där. åh han ägde. ja ville nästan gråta när han sjöng im yours. och spelade såklart. haha. fast gjorde inte de, sjöng mest me och skrek. hih. men en ännu "värre" sak. mikaela, min bästis, hon träffade honom idag. asså fatta, jason. hon vann de i okejtidningen, och aa, han spelade för dom, och aa ja vet inte vad. helt uppspelt va ja i alla fall. lyllo henne. men hon tog autograf åt mej :D och flåt älskade kusin, men jag glömde faktiskt be om en till dej, asså verkligen flåt, för jag har varit så uppspelt hela dan att aa. flåt. men du kan få kopiera min XD haha men aa, fast ingen annan :O. puss på dej kusin. idag efter skolan gick ja sara och johanna hem till sara. hon städa sitt rum, och ja och johanna körde typ frågesport från nån kalle anka grej XD haha, sen drog vi till tandläkaren, sara skulle dit. haha. sen så åkte vi till stan, kollade i affärer och sen åt middag också. mys med er<3. sen på kvällen va vi, jag sara johanna mickis, och mickis fick berätta om träffen me jason, och såklart blev de massa annat prat också. jag hade kul. nu har ja inte mkt mer att berätta, så puss§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0