igelstaverket

halloj. idag var vi på igelstaverket me klassen. hah de va väl sådär. dagen började me att vi skulle mötas i vårsta, och ta en buss där ifrån till södertälje. men vår buss var försenad, så, den bussen från vårsta hade redan gått när alla kom dit typ, utom killarna som redan va där, men dom gick ju såklart inte på. så vi fick vänta i vårsta i 45 min tills nästan buss kom. medans vi vänta gick jag sara mickis och johanna till malmsjöskolans skolgård och där va också fille micke jonte marcus och christofer, och "lekte". haha dom åkte linbana, och vi stog och kolla. haha så jävla roliga. har videos på pea, ccarolines at'. menmen, sen kom bussen, och vi åkte dit. när vi väl va där fick vi sitta och lyssna, kolla på nån film och äta bulle och dricka juice. mums. haha satt brevid micke, som inte va så smart, för de blev mest att vi snacka, haha så hängde inte me så mkt. sen fick vi ta på oss fula hjälmar och gula västar, för att sen gå på rundtur där. haha väldigt kort typ, stank typ överallt. sen fick vi gå tillbaka till de där rummet, och lyssna och titta på film igen, ännu mer snackade mellan mig och micke. hängde inte me där heller, men whatever. haha skrattade också, för typ albin satt och hostade fett mkt xD. jaja, sen skulle vi hem. men vi fick vänta en halvtimme på bussen. så aa, alla satt där typ mitt brevid stora vägen, på lite gräs. usch. menmen, sen kom bussen och vi åkte hem. till skolan asså. där åt vi lunch, fiskburgare, itne så jättegott. sen hade vi skitlång rast, och sen spanska. tråktråk, sen va de so. på so:n lånade ja ut mitt sudd till micke, och sen lånade han ut de till fille, som typ kastade ut de genom fönstret. fett taskigt. haha men sen skulle ja typ kolla vart de va, och hängde mig halvt ut genom fönstret eftersom fille stog och pekade nånstans. sen så lyfte micke och fille upp mina ben, så ja höll fan på att ramla ut, skitläskigt. fast ja klarade mig tackochlov. sen slutade vi och jag gick hem. 
hemma har jag itne gjort mkt alls, pluggat lite och så, måste göra de snart igen. har ju dom där 75 verben till spanskan imorron. så aa, nu ska ja nog pluggisch lite. vi ses.

bilder från idag:
    

     

   

1. snygga sara 2. becka jag sara mickis i snyggaste hjälmarna och västarna 3. sötaste becka
4. jag och sara i hjälm och väst 5. haha gulligaste johanna. 6. killarna som "bråkar"
7. typ många från klassen 8. becka jag och robin på lunchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0