mer plugg hemma vafan

god kväll alla vakna läsare.. hah, lät som värsta typ radioprogrammet eller nåt. whatever. klockan är typ mkt, och jag är fett trött, så aa, kommer inte skriva så invecklat nu. men dagen började med livskunskap, men vi som ska vara me och servera på niornas bal, vi skulle vara i aulan och snacka. de gick typ fort där, så vi fick typ sluta tidigare. sara och ja pallade inte gå till livskunskapen, så vi satt i korridoren tills anette kom, och sa att vi skulle gå dit. fuck, men ändå. där slutade precis filmen dom kollade på, så vi fick typ gå igen. haha. då va de robotar som gällde, och de gick absolut inte bra. sen typ när vi skulle sluta gick de. lunch nästa, de va hamburgare. sen va de svenska och engelska, asså de är samma lärare så vi har de typ som en dubbellektion oftast, och där fick vi kolla på en fett tråkig film, medans man gick in en och en till läraren och snacka betyg. sen slutade vi. fett slapp skoldag.
försökte plugga idag också efter skolan, men de funkade verkligen itne, fattade INGENTING, så jag solade istället. skönt. sen på kvällen fick ja hjälp av johanna me pluggandet, tack älskade du!<3. men aa, inte hänt så mkt mer idag. haha inlägget blev ju inte sådär jättekort som ja hade tänkt mig, men skitsamma.
jusstje mina betyg ja fick reda på idag var: kemi, vg. fysik, vg++. biologi, vg+. teknik, vg. matte, vg. svenska, mvg, engelska, mvg.
sen ttyp har ja inte fått reda på några fler betyg, ännu. har mitt sista prov imorron, so. fuck so, kommer få typ ig, men jaja, antar att ja klarar att kompletera de i nian då.
men nej nu måste jag typ sova. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0