MVG?

hejs. idag hade vi läxförhör i spanska. man skulle plugga på 75 verb, ja va typ fett nervis, men sen va de bara 40 som kom. såklart de är ju bra, men asså ändå, liksom ja plugga på massor i onödan då. och aa, hon sa att om man inte gjorde bra ifrån sig på läxan, så kanske man sänkte sitt betyg. och hallå jag har liksom mgv, och då pallar man ju inte få vg nu, bah för man missa några verb på ett fucking läxförhör typ sista veckan i skolan. man bah jaha tack då. men aa, de va 9 st ja inte gjorde. vi får se hur de går. men cissi va inte ens där idag, så de va nån vikarie, och när vi va klara lekte vi en lek. sen slutade vi. då va de tråkiga so som gällde, och ja, ja och johanna jobbade både bra och dåligt. men mest bra tycker vi. hah. sen va de lunch, eftersom vi hade sovmorgon, som vi alltid har på onsdagar. såå.. aa, vi åt ju ute dåra, och de blev tjockiskorv med bröd. jag som HATAR tjockiskorv. vi fråga om de fanns smalkorv, men  nejnej, nu va de tjockiskorv. så aa, vi åt bah bröd me ketchup i. jättemätt man blev. verkligen. jaja, skolan tycker säkert vi ska banta i guess. haha. efter lunchen va de gympa, och de va typ tråk, ja kollade mest på killarna som spelade brännboll / lacross. och så sprang ja ett varv runt fotbollsplanen med anna. hah vi lekte lite baywatch också. nej, de gjorde vi itne, men vi drev lite. efter gympan va de robotar, och de gick inte sådär jättebra, menmen. sen va de slut för dagen, eftersom vi hade komp från nånting förut, så vi fick sluta en timme tidigare. najs. ja gick hem, som ja börjat göra nu oftast, eftersom ja blivit hurtig. hah, så aa. efter typ halva vägen kom micke, och cyklade me mig. asså han cykla men ja gick. men så aa, sen hemma solade jag. blev liite brun tror ja.
jag kollade nyss på sex&the city, och nu kollar ja på scrubs, fast ska typ sova snart. sov gott alla. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0