nästan fredag.

tjabah. ska snart sova, men kom på att jag inte skrivit nåt idag. de har varit en helt vanlig torsdag typ. eller vi kollade på film på livskunskapen, astråkig, men ändå. sen hade vi dubbellektion i teknik. och så kollade vi på våra filmer vi gjort, på både svenskan och engelskan, så så vanlig dag va de inte. men typ. efter skolan åkte jag hem, gjorde inte mkt. slappade och sånt. pratade med älskade kusin i telefon. efter maten cyklade jag och mötte johanna vid benevento, (nu låter de som att vi skulle äta där) och så cyklade vi till brosjön och tränade. hah nej men vi typ sprang/gick i spåret. vi är fett hurtiga. sen cyklade vi hem. jag duschade och sånt, satte mig vid datan lite, drack T och sånt. måste plugga so, men hittar inte mitt frågepapper :S. har säkert glömt de i skolan, typiskt mig liksom. åh... skit också, sara kommer säkert bli sur på mig. haha. de har kännts som fredag jättemkt idag. usch, men skönt att de är de imorron. imorron efter skolan drar ja till stan me kompisar också. alltid kul med er.
nej nu måste jag plugga lite om jag hittar mitt frågepapper, annars ska jag lägga mig och lyssna på music, och försöka sova. puss och godnatt / Caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0