ni betyder mest!

jag vill bara säga att jag har universums underbaraste kompisar. jag älskar er och tänker aldrig släppa taget. bara så ni vet, ni betyder mest.

 mikaela bvän, de har vart i i ca elva år nu, och längre ska de bli. om du försvinner så vet jag inte vad jag gör, för jag behöver dej!  jag älskar dej.

mikaela älsk. vi har känt varann sen sexårs. vi va typ aldrig med varann då, utan de va typ i sexan vi började umgås som mest. och jag är glad för att vi gjorde de. liksom hur skulle mitt liv sett ut nu om vi inte skulle umgåtts, asså de vill ja inte ens tänka på. du betyder så jävla mkt, och utan dej går inte. du ska bara veta hur glad jag blir när jag träffar dej, och speciellt när du skrattar. jag lovar, jag älskar ditt skratt gumman. föralltid vi. jag älskar dej.

 erika gumman. vi har inte kännt varann länge alls. vi blev typ kompisar på brobel, när vi serverade.  jag är glad att jag lärde känna dej, för du är en underbar tjej som alltid är glad, och jag blir alltid glad av att se dej. du är hur underbar som helst och jag älskar dej.

 sofia. du är min kusin, min allra bästa vän, min soulmate. du är mitt allt. vi har kännt varann hela livet. verkligen. sen jag föddes. jag är stolt över att ha dej som kusin, och jag älskar dej. du är obeskrivlig och alla behöver en som du. tack för att du finns älsk.

 johanna sötnos. dej har jag kännt sen typ lite innan sexårs. vi visste ju om varann på dagis, men vi va inte direkt kompisar. när vi skulle hälsa på på sexårs, vi va dom enda från dagis, och ja tror de va då vi lärde känna varann. i sexårs "small de" de va då vi blev bästisar. tack för alla år med dej gumman, ja klarar mej inte utan dej. älskar dej.

 rebecka hun. du är helt underbar. vi har ju också kännt varann sen sexårs, men de va i sjuan vi började umgås typ. du hamnade i en annan klass, och sen bytte du till vår, och de va då vi blev bästisar. jag älskar dej och har alltid kul med dej. jag släpper inte taget.

 sara bejb. samma här, vi har kännt varann sen sexårs. vi umgådes ju faktiskt lite då, och vi har ju alltid umgåtts. kanske inte jättemkt, men i perioder typ. vi har ju alltid varit väldigt bra kompisar i varje fall. dej kan man göra vad som helst med, och ändå har man kul. no matter what liksom, de finns alltid nåt att skratta åt när man är med dej., ja är glad att jag har dej, och släpper aldrig taget. älskar dej.

de finns såklart massa mer folk, som också betyder mest, men har tyvärr inga bilder på dom, men älskar dom lika mkt ändå.

nu ska jag me mamma och jobba ;) låter tråkigt, men de är kul. haha puss/ Carros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0