plugg, plugga plugga

boyaaah, bara plugg hela dan idag typ. hata skolan. först så hade ja ju skola såklart, inte mkt speciellt, vi hade bildhistoria idag på bilden, ska man egentligen ha i nian, men vi är för bra för att ha de då, så vi får ha de nu. hahah nej men, aa de va nånting. aa inte mkt annat som hände. gick hem från skolan, för ja är duktig, istället för bussen asså. så, fick sällskap av micke. trevligttrevligt. sen, när ja kom hem typ kollade ja lite på tv, och somnade lite. sen satte jag mej vid datan och pluggade samtidigt typ. fast ja har inte pluggat så jättejättemkt, men lite faktiskt. sen åt jag middag, typ nyss va de. haha, och nu sitter jag här igen och försöker läsa de här tråkiga kemihäftet eftersom vi har kemiprov på torsdag. och spanskaprov imorron. måste typ få mvg på spanskaprovet för att behålla mitt mvg. boyaaaah hur ska jag klara de? menmen, vi får se hur de blir.
nästa vecka blir typ slapp i guess, för då har vi uppsamlingsdag på tisdag, asså då ska man jobba me sånt man ligger efter i typ, sen på onsdagen är de typ frilufsdag, inte för att jag vet vad vi får göra då(?) men ändå, och sen på torsdagen ska vi till tekniska museet. hah.
jusstje, puss på mattias idag för han sa hur man gjorde en sak på pea. haha.
nu ska jag leta bra låtar på youtube, och så lite snyggisch bilder på paul walker och wentworth miller tror jag. min och mickis älsklingar. hahah puss på dom. /Carros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0