sommar s l a s h clown

tjabah. flåt för att jag inte skrivit på länge, men har helt enkelt inte haft tid eller så. men nu är jag här igen, och nu är de fan sommar asså. så glad man blir. puss på sommar. idag är de ju då fredag, eller asså "idag" typ, eftersom klockan är över tolv, men palla de, vi låtsas att de fortfarande är fredag. hehe. menmen, idag har de inte varit en vanlig dag. först så när jag mickis och nattis väntade på bussen, så kom jag på att ja inte hade nån skåpnyckel, och insåg då att den var borta. ja va tvungen att ta me böcker idag, så ja måstede verkligen komma in i mitt skåp. så ja ringde hem och bad dom leta efter min nyckel. dom ringde sen tillbaka, och hittade den itne, men dom fick ta me ett annat lås. så, vår buss skulle komma halv åtta, men aa, sen när klocka va ca kvart tio i, så hade den fortfaraden itne kommit. min mamma och pappa åkte förbi, och vi fick skjuts av dom. bra. tack. sen i skolan så, hade vi först slöjd, jag och sara kom på vad vi skulle göra, men de får ni typ se nån annan gång.  sen efter slöjden fock vi ha redigering hela dan, tills kvart över ett asså, då vi sluta. skönt. men vi hann inte så långt eftersom vår data krångla. jaja. sen i alla fall gick jag sara och mickis och johanna hem till sara och fixa lite grejs. sen hem till mickis, och sen till ica. där köpte vi läsk och godis och chips. haha. sen typ gick vi till uttransjön, och jag och sara badade vid den där bryggan, fan va skönt de va. två gånger badade vi. fast vi doppade ju oss såklart fler gånger. haha. sen kom massa annat kul folk, och vi hade skojs. senare på kvällen skulle ja till stan och träffa lite släkt. skojs, men kallt, och fick asont i magen sen. usch asså, mamma kom och hämtade mej och de. 
nu har ja ju såklart kommit hem, är astrött, ska snart sova. fett  najs.  men sov gottt!

ps, bilds från idag komme nån annan dag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0