söndag

godkväll. idag har jag varit med sara och johanna. mest sara. först så vaknade jag, åt frukost och gjorde mej i ordning och sånt. sen så tog ja bussen till johanna, och va där lite. sen gick vi ner till bryggan vid uttransjön, och väntade på sara. hon kom, och johanna fick springa upp till sej och hämta badmadrassen som vi hade glömt. sen kom hon, och jag och sara hoppade i. inte johanna för hon tyckte de va kallt. hihi badkruka. sen skulle hon tydligen hem och byta bikini, inte vet jag varför, menmen, jag och sara badade. sen gick vi upp, och typ då kom johanna. vi frös och ville inte bada mer, plus att de va massa andra där. haha. sen gick johanna hem och jag och sara hem till sara. vi va ute, åt glass, satt vid datan och sånt. vi hade kul. sen gick ja hem och åt och sånt.
ska snart sova tror jag. ses imorron. pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0