tisdag.

god kväll. hah. idag är de tisdag, och samma som igår, skittråkig dag. usch. hade ont i huvudet och mensvärk idag, mår inte alls bra. fortfarande ont i huvudet. håller säkert på att bli sjuk. fitta också. helt vanlig dag annars, utom att vi slapp språkval för att vi skulle redigera film. asså bara ja sara mickis och johanna. fett skönt iallafall. åkte hem efter skolan, la mig i soffan, åt mellis och kolla tv. sen ringde kusin, och vi hade ett grymt långt samtal. alltid mys. puss på henne. vi pratade om allt och lite till, och skrattade massor. sen skulle jag äta, och vi la på. jag satt vid datan sen, och lite sånt. måste egentligen plugga matte, eftersom vi har prov imorron, men jag orkar verkligen inte. asså ja är på sämsta humör, och har grymt ont i huvudet. men jag måste faktiskt plugga. ska nog plugga samtidigt som gossipgirl, och sen när jag gjort de gör jag mig klar för sängen. ja vet, de kommer bli tidigt, men de är nog bra om ja ska palla gå till skolan imorron. menmen, ska nog göra lite T nu innan de börjar. måste skynda mig. pussen / carolinenylén

jusstje, har namsdag idag. asså de är typ carolina och carola.. men de finns inte caroline, så ja har liksom namnsdag idag. grattis till mig själv. haha gratta mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0