allvar igen

första dagen efter höstlovet. jag var typ trött, och fett kul första lektionen som va matte. asså ja garvad åt allt.
sen hade vi teknik, men vi va typ nästan klara med våran grejs, så vi snackade mest.
sen vare english, och vi håller ju på med movies, så vi skulle ringa ikea och fråga om vi fick filma där, men de va helt sajk, så vi typ sket i de, och gick på lunch. pasta m. ost&skinksås, fast ja tog bara pasta.
sen hade vi engelska igen, och fortsatte med filmerna. men vi va tvugna att komma på en ny idé, men vi va dåliga, så vi typ snackade, jag porrade mig lite med johanna, filip tog min mössa, marcus va fett impad av min nya tele (a) och jag smsade me jocke, och så sopade jag golvet lite. haha, dagen va fett chill. och nu kommer vi sluta halv två varje måndag, fan va najs.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0