äntligen

nu äntligen är jag klar med min novell.
jag har typ hållt på att somna flera gånger, och jag har ont i rumpan, fast jag sitter i sängen.  och fyy, den blev inte ens jättebra. fast jag har ju inte förväntat mig att vinna direkt så, de är lungan.
jag skulle nog inte skrivit den om man inte var tvungen, för jag vet att jag inte är nån talang, som johanna typ.
novellen kanske hamnar här nångång, om jag vågar. haha, den är typ sämst, allvarligt.
men jaja, jag bryr mig faktiskt inte just nu. jag ska bara sova nu.
hela min kropp är typ dead, och jag är typ hungrig. och jag har mensvärk.
men nu ska jag sluta klaga, jag ska bara stänga av datan, lägga mig ner och somna. faan va najs. kanske sätta på tv;n också, och se om det är nåt bra. i hope so.
jag har ont i nacken också.
men ha det bäst sömntutor, för alla sover säkert redan typ. eller ja brukar iaf sova nu när jag ska till skolan.
men gud vad jag babblar, bah för jag är såå trött.
kyssen

ska bara slänga in några kul bilder på mig och bästevän som jag hittade. asgamla asså, vi va typ fett små, som ni säkert ser. haha, men jag tyckte vi va lite gulliga asså.

    
  

Kommentarer
Postat av: kusin :$

haha fyfan vilka små äckelungar!!! hur tänkte du när du la ut dom där bilderna xD!?

2008-11-05 @ 18:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0