bad girls

hallå!
igår jobbade jag, hela dagen typ. vi va utklädda på jobbet, eftersom de va halloween. djävular ofc. när vi slutade åkte jag fia och anne med moster till kyrkogården, där vi mötte mammsen och mormor, så gick vi till minneslunden och la blommor och ljus för morfar. sen åkte jag med fia och moster hem. jag och fia drog direkt till namnam, lika utklädda som innan, och vi tog såklart med tarzan. vi beställde mat, thai, och gick en snabbis med tarzan, sen hämtade vi maten, och drog hem och käkade. sen dansande vi som två tuffingar på hennes rum, och sjöng, högt som fan, som värsta bästa artisterna! sen fotade vi massa hot bilder, efter som vi va fett heta devils liksom. fast.. dom lägger jag inte ut (a)
sen tvättade vi bort all makeup, fia satt lite vid the computer, och jag typ låg i sängen och smsade med micke, och mattias. sen kollade vi coyote ugly och käkade glass, och bara myste.
efter filmen bäddade vi ner oss i same säng, och låg och snackade, tills vi somna.
idag var vi typ döda, eller fett trötta iaf, och vi pallade inte jobba. men vi pallrade oss upp, käkade frukost, gjorde oss i ordning, och drog till bussen. vi snackade ovanligt lite imorse, antagligen för att vi var så trötta. jag mena, vi tillsammans, de har liksom aldrig hänt att vi är tysta då. jag lovar!
iaf, jobbet gick bra, mkt folk. pancakes till lunch idag me (a) haha, me <3 pancakes asså.
mammsen kom vid fem, då fick vi dra hem. haha de rimma fan. men whatever, drog hem, käkade och ska snart duscha.
sen blire skrivaskrivaskriva asså. min novell är liksom inte klar om man säger så. hoppas jag hinner. jag måste hinna.
nästa helg blire mys i mormors lägenhet, bara jag och fia liksom. fan va najs.
kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0