chill torsdag

hejsan.
dagen idag var fett chill. vi var i skolan i typ en halvtimme, och då hade vi livskunskap, där vi bah snacka klassresa typ, innan vi åkte till komtek i tumba. där skulle vi göra våra tekniksaker, och jag mickis och marcus va typ dåliga. eller nej, men vi kom inte på hur vi skulle göra, och försökte massa olika saker, innan vi äntligen kom på hur vi kunde göra. då blev det klart på typ en sekund. och vi gjorde ju sånadär hörlurar, som man kan snurra in sladden på, så att den inte trasslar sig i typ väskan. okej, ni kanske tänker på nåt helt annat sätt nu en vi, men den är smart.
sen kom vi tillbaka till skolan vid lunch, och det blev gröt. yummie. sen hade vi bah fysik, och då skulle vi göra nåt med en sten, men jag och sara lekte bara (a) ja vet, vi är barnsliga, haha så den lektionen va ju aschill. sen slutade vi, för vi ska plugga spanska hemma idag. fett najs. inte för att de kommer bli så mkt pluggandes för min del, men ändå.
jag gick hem med fille och micke, typ dog av garv, som vanligt. och sen erbjöd sig micke att bära min väska, fett snällt. fast de va tydligen bah för att kunna rota i den -.- och sen drog dom mig i håret. daaamp.
men jaja, kom iaf hem tillslut, dom går så jävla sakta.
nu kollar jag desperata hemmafruar, ska snart hämta nåt att käka. ciao


dagens outfit
jeans-bikbok
vitt linne-ginatricot
grå munkis-h&m
sjal-h&m
svart skinnjacka-h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0