clementin&mandarin

sitter här i sängen och käkar mandarin och kollar two and a half men. så jävla bäst.
ska igentligen plugga, men det blir snart de. asså, jag är alltid ute i sista sekund. jag suuuuger. jag måste verkligen skärpa mig. snart äre fan gymnasiet som gäller asså.
iaf, när jag tänker efter så har jag och johanna haft väldans många roliga samtal om just clementiner och mandariner. haha, sjukt samtalsämne, i know, men asså, typ domdär tvillingarna du vet johanna, clementin och mandarin, hahaha så jävla kul. och sen typ när vi snacka gröna clementiner och vafan de nu va. vi är sjuka. fett kul.
men jaja, nu ska jag typ försöka plugga lite so, fast kommer aldrig hinna, så får typ lämna in den på måndag. men jaja, sov gott babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0