exakt en månad kvar

hello again cupcakes. idag är det faktiskt exakt en månad kvar tills jag fyller år. ni kan säkert lista ut själva att den tredje december smäller det. skoooja, men asså, då blir jag 15 years bah. coooolisch. nooot.
men iaf, im trött, och ska snart bädda ner mig och kolla two and a half men, som just nu håller på för fullt. älskar det.
imorn blire gymmet med bäste johanna. hurtiga som vi är så ska vi springa på löpbanden. de är vi fett good på asså. hahahaha jag lovar, de kommer säkert va fett snygga killen där, så kommer jag typ sätta på för hög fart på bandet, så jag typ inte hinner me och bah ramlar och typ flyger av. hahahaha omg, de skulle vara typiskt mig. men vi får hoppas att det inte händer. tihi.
men nej,  nu slänger jag in en kort önskelista här, och sen ska jag sova, godernatten.

- macdator
-ny tv
-moppe plus kurser
-kläder
-presentkort
-parfymer
-en kryssning med sofia
-en hund
-en utlandsresa
-pengar
-sex&the city box
-ipod
 och typ lite annat smått & gott.

och nu ändrade johanna sig tydligen angående gymmet imorn, hon sa att hon inte pallade. liten latmask är hon.
haha skoja, men de får väl bli nånannan gång då. får se om jag tar en tur dit med mammsen kanske, eller om jag tränar på vår kära maskin här hemma. så blire nog.
pussen nu!

Kommentarer
Postat av: Mickis

hahah det var ju inte billiga saker du ville ha sötnos :)<3

2008-11-06 @ 14:22:16
URL: http://playmydoll.blogg.se/?tmp=17215444

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0