fitta mitt ben!

tjuuuue.
igår jobbade jag, och de va coollungt där asså. haha nej men typ no kunder asså. helt dött nästan. rätt skönt asså (a) jag och fia skulle sluta typ halv tre, men när vi hade käkat lunch så skulle vi slänga alla sopor, och så bah gick bilen sönder, så vi fick liksom springa med alla jävla soppåsar  till containern, och de va fett jobbigt. de tog fan en timme. haha, och sen fick vi putta sopbilen, och lyfta den också. fatta hur starka vi är! sen fick vi sluta, en timme senare liksom.
då drog vi hem till mig, duschade, käkade dinner, och sen snackade vi massor. sen åkte vi och köpte ben&jerrys, och köpte 4 movies. vi kollade på saw 4 när vi kom hem, och mös i sängen. sen fortsatte vi med, georgia rule, och då käkade vi vår b&j. yummie.
sen kollade vi i know who killed me, och smsade lite med varsin liten pojke. sen stängde vi av allt och somnade.
idag va vi sjukt sega på morronen, men de gick tillslut att komma upp, och vi pallrade oss till jobbet. idag vare typ lika lungan liksom, så inte mkt att göra. fick städa fett mkt på morgonen, men sen gjorde man inte mkt. vi blev lite ansiktsmålade iaf, och de va typ lite småskojsigt. ska be fia senda bilderna sen.
vi fick sluta vid tre idag, och jag drog direktan till dansen. där vare inte kul asså. vi värmde upp och massa shit, och sen skulle vi ha diagonal, så skulle ja bah öva lite på spagat (a) och jag kan liksom typ, de är fett kort kvar, så ja bah pressade ner, och då, mitt ben bah: kabom. asså jag svär, de lät fett högt. alla i salen hörde, och ja bah: aaj, mitt ben.
asså, de liksom knäcktes inte, utan mer som att värsta senan gick av, eller skinnet typ sprack. haha, låter sjukt, men de gjorde väldans ont och ja vet inte vad de kan va. men kan knappt gå på benet, och fuck off, kunde ju inte va me på hela danslektionen sen. men man får väl hoppas att det blir bättre.
på tåget hem började värsta tanten snacka me oss, först va hon typ fett sur på mig, och sen bah trodde hon typ vi va friends. helsjuk asså. asjobbig också.
men nu måste jag typ studera lite asså. nej men, plugga ja. hata!
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0