fredag

äntligen helg!
idag hade vi mattedag i skolan, alltså jobbade vi med matte hela dagen, fast på ett roligare sätt typ. de va rätt skojs iaf, jag som trodde jag skulle dö av uttråkhet. menmen, sista timmen fick vi göra fruktsallad. yummie.
gick hem med micke idag, de va trevligt trevligt. fick veta rätt mkt asså (a) haha, men de va skojs. snackade med han i telen nyss också.
men hemma kollade jag tv, och sen snackade jag med fia i telen fett länge. sen micke nyss, och nu ska jag snart ringa fia igen. ja, nu snackar me henne.

men slänger in en video här nu från musiken i skolan, och sen ska jag koncentrera mig på kusin nu liksom.
men puss


vi har gjort låten asså (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0