fredag&lördag

flåt för att jag inte skrev igår, men jag hann inte. dagen var vanlig typ. första lektionen var engelska, så vi jobbade med våra manus. vi hade fett skoj. sen hade vi idrott, och det var typ... kul. eller nej, för vi körde bah badminton, men en stund hade jag kul, när jag och christofer körde tennis. haha, jag är fan bäst typ. not.
men sen vare biologi, men de va chill, för jeanette snackade typ bah. lunch nästa, och det blev fläskkaré(?) med rotmos. de ville man ju inte ens smaka, men de fanns sånahär potatisbitar, så de käkade vi.
sen hade vi bah so, men det blev bah en halvtimme för oss som skulle på luciaträning sen klockan ett.
där garvade vi ihjäl oss typ. haha fett kul. men ja va tvungen att dra vid halv två typ, för jag skulle till doktorn.
där gick de typ rätt fort, och sen mötte jag johanna i tumba. vi drog till stan, skulle kolla klänning åt henne. sen drog vi hem, för hon hittade ingen.
jag packade snabbt hemma, och sen drog till huddinge för att träffa fia. vi skulle sleepa i mormors lägenhet, eftersom hon är i spain. så vi drog ner till donken direkt och köpte upp mat, som vi käkade framför tv;n. jag smsade lite med filip också. och sen låg vi bah i soffan och chillade hela kvällen framför idol och sånt, så va vi ute på balkongen och skrek. så bah kom de ut en kille, typ 20 bast som va en våning ner. asså han stog i sitt fönster, så vi stog och skrek med honom typ varje paus. haha fett kul. sen bah kom han och knackade på oss, fett scary, så vi öppnade inte (a) sen typ skrev vi med några killar där nere, och så sa vi fel kod till dom, för dom ville komma upp, men så bah åkte vi ner, så bah stog dom utanför porten. hahaha, fett kul. men iaf, sen typ snackade jag med jocke i telen, och sen kollade vi skräckfilm som gick på tv. fett rädda typ. sen smsade micke också.
vi gick och la oss vid typ halv ett, och låg och snackade. fett mys. sen somnade vi.
imorse väckte fia mig vid typ kvart i tio, genom att ligga och pilla på mitt hår, eftersom hon trodde jag var vaken. haha, jag hade tydligen rest mig upp och kollat min mobil när jag fick sms, fast jag sov, för jag kom inte ihåg det.
vi gick ner och köpte frulle på pressbyrån, skitnyttiga mackor typ, säger vi (a) och pucko, som vi käkade framför hot chick. asnajs. efter filmen gjorde vi oss iordning och typ drog hem.
vi hade iaf asmys. såklart glömde jag fota, men jaja, ni klarar er. pussen

Kommentarer
Postat av: sofia

asså fett nyttiga vi var liksom :D liksom bara massa hälsosamma grejjer! fett stolt jag är över oss babe(a)<33333

2008-11-08 @ 15:45:47
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0