gymnasiemässan

idag va skoldagen fett chill. vi började med livskunskap då vi typ snackade halva lektionen, och resten fick vi göra typ vad vi ville. jag gick runt runt i klassrummet med mickis ipod och typ 'dansade'.
sen hade vi bild, men där snackade jag bara med mickis sara christofer och marcus hela lektionen. sen hade vi ingen so, fett najs, så vi fick lunch vid elva, och sen drog vi till gymnasiemässan.
jag sara och mickis gick tsm, och vi blev fett trötta asfort. haha, skitjobbigt. asmkt folk och allt. vi träffade mickis där och erica från vår förra klass. skojs. men vi tog skitmkt lappar och shit, så de är väl bah att börja läsa sen.
när jag kom hem somnade jag typ direkt i sängen (a) haha skitskönt asså.

snart ska jag käka, sen typ byta om och dra på dans. måste typ egentligen verkligen plugga nu, men pallar inte.

fast, måste asså, för när jag kommer hem är de fett sent, då kommer jag verkligen inte orka. så det är väl bara att sätta fart tills maten är klar. pussar


Kommentarer
Postat av: Linn

vi var också på mässan idag :)

2008-11-16 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0