huddinge TULLINGE tumba

tjenare. duschade precis, och nu har jag bänkat mig framför prison break med datorn i knät. ska hämta te i pausen, och så ska jag skriva rent lite skit på datorn.
efter middagen åkte jag och johanna till tullinge, för att kolla saras gympaträning, de va fett kul. dom va jätteduktiga.
vi va ute en stund också mitt i, och kollade på en skateboard kille som åkte där utanför.
sen dregglade vi lite, för de va fett snygga tränaren där (a)
sen efter deras träning kom p93 i innebandy och tränade, och då stannade vi och kollade i typ 45 min, eftersom micke christoffer och mattias spelar där, och även jakob och adam som vi meetade förut. och sen massa andra såklart, men dom känner vi ju liksom inte. eller några fler, men alla va not there.
vi tog tåget hem, och johannas pappa hämtade oss i tumba. kom hem, hoppade direkt in i duschen eftersom jag kom på att prison break började om sju minuter. och jag hann. alltså, de jag va klar tre minuter över. rekord typ.
men, nu ska jag göra te, för nu är de paus.
puuuuuss cupcakes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0