i <3 johan

hello cupcakes! idag hare hänt feta najsiga grejen. jag har träffat johan palm! japp, ååh han är så urgullig och jag bah älskar honom. så tog jag hans autograf till hans enda andra trogna fan, sofia lindroth. haha, eller asså, nästan, för de är ju typ bah jag och hon som gillar honom nästan. hemskt asså, för han är ju urcute.
men iaf, de va fett najs.
i skolan va de som vanligt, fast vi hade inte vanlig hemkunskap, för dom bygger om köken, så vi jobbade med ett annat arbete. på engelskan redigerade vi klart vår film. på lunchen vare gröt, fett gott. på matten så vare normal, tills johanna skulle åka till tandläkaren, så då satt jag med micke istället. sen hade vi gympa och sara höll lektionen. det var skojsigt.
sen drog vi ju till staden och träffade johan palm sötnosen! sen käka jag och johanna på donken för att sen dra till ett gymnasium på öppet hus. johanna är fett sugen på att börja där, men jag är still fett osäker.
någon som vet vart och vad den ska gå?
sen fick vi skjuts hem av hennes padre, och jag hoppade direkt in i duschen.
nu kollar jag simpson, smsar med micke och skriver blogg.

ska snart koka lite té och typ plugga. vi har fett mkt nu, men jag pallar aldrig. men jag måste verkligen nu, för imorn har vi fysikprov, och jag suger på sånt. så nu måste jag verkligen göra det.
ska bara koka lite té först (a) pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0