i <3 sofia johan & annika

jag saknar sofia bästevän mest. hon är den bästa. och verkligen min soulmate, och den enda som förstår hur jag tycker gällande idol, och den enda jag känner som tycker samma! kopierade en del från hennes inlägg, haha och de är precis samma med mig och mina polers!
'vi hade värsta disskusionen om idol när vi bytte om asså! alla är typ emot mig :O jag tycker johan är fett cool och skitbra men dom typ hatar honom och tycker att kevin är bäst, jag hatar kevin :O sen så äre typ bara jag som tycker att robin b är typ fett bäst och skitsnygg, dom andra bah öhh nej :O!  liksom wtf!? Dom är knäppa!'
liksom, palla hata johan. han är lite tjejig av sig kanske, men han är ball, och han vågar iaf vara sig själv. och okej att hans röst inte alltid håller, men han är faktiskt i målbrottet, och han försöker, och annars sjunger han bra. och han skulle vara fett cool som värsta rockstarn, jag och fia dog typ när han sjöng poison när de va rocktema. så cool! och därmed basta! btw, jag ska få hans autograf imorn, för så söt som annika är så fixade hon den till mig idag när hon träffa dom. ååh hon är så snäll. hon ska få dagens puss! jag ska börja med det nu, kom jag på nu.

varje dag ska jag dela ut en puss till nån person som varit extra snäll eller nåt sånt, eller bara någon jag allmänt tycker om. destination sängen nästa asså. peace out friends!


Kommentarer
Postat av: sofia

asså tack babe! tur att jag har dig, du är fan den enda som tycker som jag om allt liksom! soulmate föralltid gumman<33333333333

2008-11-20 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0