i´m in love§

sitter och kollar idol, och asså man blir fett kär i robin b, så jävla snygg han är.
fredag idag, fett skönt. började med engelska då vi jobbade med manus. vi ska filma på måndag. haha, så om ni ser två 'töntar' och två normala på tåget med massa frukter och en filmkamera, så är det vi.
sen hade vi idrott, de va typ kul lite. vi körde tunering i spökboll.
sen vare biologi-läxförhör, de gick typ liite bra hoppas jag.
sen hade vi lunch, chickenbits, yummie. och så gick brandlarmet på lunchen, så vi fick gå ut och frysa ihjäl lite, innan vi hade so. där hade typ alla prov, fast jag har inlämning, som jag glömde hemma, så jag skulle typ kolla på datan, om presidentvalet och shit, men kollade bah massa andra kul saker. och ayda va fett sur, men jaja.
sen slutade vi, så jag drog hem och sov lite (a) va fett trött.
sen har jag bah chillat. skulle träffat jocke, men så blev det inte.
men mys här hemma med idol är inte heller så fel (a) liksom, vem tycker inte om att dreggla framför tv:n när robin är där?
kyssar

Kommentarer
Postat av: P

robin är snygg, men jag hejar på kevin :)

2008-11-16 @ 21:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0