inget shoppande på ett halvår!



nu ska jag ffs spara alla mina pengar, för att i början av juni kunna dra till london och kolla britney spears konsert.
haha asså, ingenting bestämt, men vi vill, och måste. fyfan va najs. kommer typ aldrig ha råd ändå, men vi får se.
men asså, fett kul det skulle vara. vi måååååste!


dagen har varit typ rätt bra. snön har börjat försvinna, och de är ju både bra och dåligt.

men dagen flöt på, och efter lunch hade vi fysikprov, som gick rätt dåligt iofs, men vi får väl se vad resultatet blir. sen hade vi luciaträning, och sen slutade vi.

vi har kommit en bit på vägen nu, med dendär klassresan som jag hoppas blir av. jag är typ den enda som tar tag i dedär, haha, men de är alltid bra.

men nu ska jag lyssna lite music, och sen ska jag dra och kolla på johanna som ska sjunga, och sen blire dans.

kysskyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0