inspelning pågår

var vänlig och ta en annan dörr. tack! haha, så stog det på vår lapp som vi satte upp på tågdörren (a) vi filmade ju in vår film idag. och vi hade grymt kul asså. jag garvade sjukt mkt asså.
det gick rätt bra, men när vi hade typ fett lite kvar tog batteriet slut, men vi hoppas att de kom me.
haha när dom skulle kasta frukt på oss, så splaschades ett äpple på fönstret, över johannas huvud, så hon hade äppelbitar i håret sen. hahaha fan va kul. och mickis bah kasta äpplen på mig, gjorde fett ont. haha, men det var grymt kul. sara och mickis va fett 'heta' typ. assöta iaf.
vi åkte först ända till södertälje, och sen ända till märsta. fyfan va lång tid de tog. men vi filmade ju hela tiden typ, så de va ju lungan, men ändå.
sen på vägen tillbaka klev vi av i stan, och så drog vi till donken och käkade lunch. yummie.
sen tog vi tåget hem, och där hade vi världens skrattattacker asså. och mickis tog sönder min ballong från donken!
allt var iaf fett kul. har typ videosar sen, men jag vet liksom inte hur man lägger in dom här (a) men nån kanske vill hjälpa mig?! annars kommer nog nån av dom ut på pea snart, CMLN@
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0