inte långt kvar

jag saknar min tele redan. asså, har ju en gammal nu, och den är fett jobbig, och assvår att smsa på liksom. damp.
längtar tills min andra kommer tillbaka. loooove.
men, ska nog sussa nu.
måste bah säga att jag köpte 'uggsen' från topshop. ååh, im in love, dom är så mjuka och gosiga, och fina. fast ja köpte beiga, så fina lär dom ju inte vara sååå länge till. men ska köpa ett par vanliga svarta uggs också, som jag kan ha när de är sug-slaskväder ute. på dom syns ju inte allt smuts.
och snart fyller jag år, så glöm inte att gratta (a) tredje december!
peace & love




Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh nu bllir jag avis :( vill också ha dom. ahaha men är ju ank eftersom jag köpt presenter till dig honey ;D<333333333333333333

2008-11-25 @ 17:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0