jag dör

asså på riktigt, jag vill bara bädda ner mig i min säng nu och gråta och sen aldrig vakna typ. eller jo, jag vill vakna när det är min födelsedag, jul, nyår och sen kan jag sova till sommarlovet.
asså min novell, den blir aldrig klar, okej jag har typ inte skrivit nånting, men jag vet inte vad jag ska skriva. det är de som är fucking problemet. jag dödar mig själv. asså den ska vara inne imorn liksom, hallå, jag är dödens. ofta jag kommer hinna. jag kommer behöva sitta vaken hela natten.
och jag har pms så jag dampar på allting nu typ, och jag är så jävla chokladsugen (nån mer som blir det när mensen kommer?) iaf, plus att jag inte har käkat vanlig choklad på typ, över en  månad, för jag har jävla nyttighetslöfte, fuck mig ibland asså. aja, nu måste jag typ fortsätta skriva, men jag vet inte vad. fitthorskit asså!
aja, pussen


you raise me up babe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0