jag har världens bästa bästis!

jag älskar sofia lindroth mest! fast det visste säkert alla sen innan, men ändå. hur många gånger jag än säger det så kommer ingen fatta hur mycket jag verkligen menar. och nu är hon sjuk stackars älsk.
jag sitter och kollar på prison break nu, och dricker te. så jävla bra program asså. puss på det.
och juste, jag fick ett brev av min allra bästa vän idag, och jag grät, för hon var så söt. hon hade skrivit ut världens gulligaste text, och så hade hon skrivit ut typ 7 bilder på oss från gotland 05, och på alla bilder har vi likadana kläder. så jävla söta asså. sofia, jag älskar dig. glöm aldrig det. som du skrev, hoppar du, så hoppar jag! du är mitt allt.
hon är den bästa<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0