kort&gott

dagen har varit både bra och dålig. började väl bra, men efter lunch va fille och micke bah jobbiga. va sjukt sur och trött.
blev knappast bättre på väg till bussen när ja skulle hem, för filip och micke vrålmulade mig, och jag blev helt snöig. fick damp på dom, och dom tyckte de va fett kul.
somnade när jag kom hem, skit skönt. vaknade vid middan typ, och sen drog jag ju på hockeymatch med lollo.
pratade med micke i telen lite på vägen dit.
matchen va skojs, de va hennes kompisar som spelade, och dom vann med 5-2.
de va roligt, för vi umgås ju bah på dansen liksom, så kul att träffas sådär på fritiden också. hon är så härlig tjej louise asså, har fett kul med henne. asså, vi har typ kännt varann fett kort, och ändå så bra kompisar. jag diggar henne!
men nu ska jag ta en snabbisdusch och sen ska jag hoppa bums i sängen. känner mig lite pömsig asså.
puss

Kommentarer
Postat av: sofia

assså carroooooooooooooooo! du har inte hunnit skriva det i din blogg nu men, fyfan vad jag är avis på dig! DU HAR TRÄFFAT JOHAN PALM!<33333333333333333333333333333333333333333333333

2008-11-26 @ 18:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0