lördag & söndag

flåt för att jag inte skrev igår. men jag pallade verkligen inte. hade fett ont i huvudet och va astrött.
menmen, dagen började med att jag försov mig, så pappsen fick skjutsa mig till jobbet. där vare lungt.
hemma chillade jag hela kvällen, och gick och la mig rätt tidigt.
imorse vaknade jag i tid, men va astrött.
drog till jobbet, sofia och elin hoppade på tåget. elins första dag.
va rätt lungt idag också, och elin va jätteduktig. och första snön kom asså. fan va najs. jag blev helt uppspelt asså.
drog till dansen sen, där hade jag askul som vanligt. jag och louise är fett fuckade asså. hahha, så jävla sköna.
sen tog vi en liten 'genväg' till tåget trodde vi, men värsta omvägen. haha, men de va där under, asså vid tunnelbanan, och vi hade så jävla kul, på dendär raka rull'trappan' asså, de är typ ett rullband. vi bah sprang fram och tillbaka. haha, fett sköna asså. jag och louise visste inte vart vi va, men my visste typ, men sen kom vi äntligen till tåget, som va fuckat, micke ringde och vi snackade lite.
mamma hämtade mig i tumba, vi åkte hem. jag käkade, duschade och nu ska jag typ plugga så. kommer inte kunna nåt.
imorn ska vi filma vår film, på tåget. hahaha, asså jag kommer dö. dom ska fan kasta frukter på oss. hahahahahha, jag dör. fett pinsamt. men jaja. nu måste jag plugga. pussar

Kommentarer
Postat av: sofiaaa

hahaha helt uppspelt!? det var lite mer än såå xD du typ skrämde iväg alla kunder! :D bah hoppade uppochner och sprag genom hela caféet och typ skreek av lycka :d sköning asså!

2008-11-19 @ 17:36:57
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0