måndagen

tjabba. kom försent imorse, eftersom bussen var försenad. typiskt 716 asså. men iaf, vi hade matte första, och jag jobbade på rätt bra idag. duktigt.
sen hade vi kemi, och de va väl okej, skulle bah jobba med nåt papper, gick rätt fort. sen vare engelska, och då fick vi redigera filmerna, fast vi lekte mest med jordgloben, och jag läste en bok (a)
sen bjöds de på lurre i matsalen, fast de verkade äckligt, så jag käkade gurka, och såndär stekt potatis.
efter rasten blev det engelska igen och redigera, och då gick det lite bättre. sen kom det massa rektorer från andra skolor som skulle checka hur vi jobbade, eftersom vi jobbar mkt mer än andra skolor i kommunen med film och datorer och sånt, och dom vill väl tydligen också göra de i sina skolor, så då skulle dom kolla. de va typ fett många, och dom bah gick runt och kolla och fråga oss massa saker. tihi, lite roligt faktiskt. vi slutade ju halv två, så då drog jag hem och käkade mellis, och så har jag laddat över bilder från kameran.
hugs & kisses


 
så mysigt att snön har kommit jue. fast, jag föredrar ju faktiskt sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0