min rygg är förstörd?!

goderdagen! äre typ tyska jag snackar nu eller? asså, de låter lite så, asså goderdagen. haha men whatever, dagen var typ seg, men kul sometimes. första lektionen var musik, det var typ skojs, för vi fick spela nån låt på gitarr, och sen sjöng jag karin christine och becka där framme. sen spelade filip massa bra låtar för mig på gitarr, han är fett bra!
sen hade vi spanska, rätt chill, vi fick skriva kärleksbrev, och sen typ bah chilla, och sen fick vi sluta typ tidigare tror jag, så de blev lång rast, och då satt jag johanna micke och fille på en bänk i korrioren, och filip spelade gitarr igen, och sjönt lite. sen vare matte, men jag jobbade inte mkt, jag och johanna kollade vad försäkringar skulle kosta, på datorn, och sen pallade vi inte mer för vi fatta ingenting, så då gick ja till micke och fille och kollade spökvideos på youtube. hahahaha, de va fett kul när de va fett läskiga saken, och ja och johanna bah skrek, och filip bah lutade sig bakåt och typ skakade hela händerna, hahah jag dog.
lunch sen, potatis och fiskpinnar, käkade bara fiskpinnar och mackor. och sara höll på att ramla.
sen hade vi so, och peter typ satt på bordet, på en matta med ett lakan över sig och låtsades be när vi kom in. så jävla kul, jag garvade ihjäl mig. sen garvade jag typ åt ingenting fett länge, och han fick typ damp, så började micke smsa mig fast han satt bakom mig, och då svarade jag och peter blev typ sur igen. nära att jag fick gå ut där. haha, sen jobbade jag ingenting, väntade bara på johanna som låg lite efter. och så ritade hon på min rygg med blyerts, så de blev massa streck, och sen började filip och micke också rita, och sen gjorde dom för hårt, så jag fick fett med röda rivsår på ryggen. de gjorde skitont. men sen hade vi fysik, skittråkigt, menmen. sen vare biologi, och vi skulle göra nåt skit med vatten och shit, men de va kul. sen slutade vi, och jag och johanna drog till tumba och fixa lite stuffs. sen drog hon på sång och jag hem. har käkat och de, så nu blire bah datan typ. och snackar med henne nu, och hon berättade just värsta bästa grejen, att hon kommer vinna typ en mille, och då ska vi dra till rosaholmen och shoppa massor, men jag kom just på att vi drar ju till usa ofc. liksom, palla rosaholmen när usa finns. knäpp hon är. tihi, men jaja, nu ska jag gå ner och låsa dörren, för sis och bror ska dra, och jag vill inte ha upplåst när jag spelar hög music, tänk om värsta mördaren eller tjuven kommer in då, utan att jag märker. not good. så pussen.

dagen outfit;



vit body-gina tricot
mörkblå kjol-gina tricot
svarta tights-h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0