mongolojder asså

fuck alla cp-mördare! kollar på insider, och det var några killar som hade bestämt sig för att döda sin kompis.
så han bah åkte dit för att träffa dom, för han visste ju inte att han skulle dö såklart, så bah dödade hans bästa kompis honom, och dom andra stog i fönstret och kollade på. asså, hur kan man, för de första döda en oskyldig människa, och för de andra, sin bästa kompis. asså, då har man verkligen något riktigt fel. asså, jag fattar inte, hur man ens kan komma på tanken. som att jag bah skulle gå och döda typ sofia, asså, jag skulle ju aldrig klara mig utan henne, så då skulle jag ju också dö. asså, jag förstår itne hur dom tänker. snacka om störda. asså, jag dampar på dom.
rip honom!
har precis duschat annars, ska gå ner och dricka nånting, är fett me törstig. och så vare nånting jag skulle skriva, men ja kommer verkligen inte ihåg. fitta också. men jaja, nångång kanske de kommer fram.
peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0