moské imorn

har fan inte pluggat ett skit asså. jag är sämst. imorn måste jag plugga ihjäl mig själv med matte. jag lovar, jag kommer dö. annars kommer jag aldrig hinna.
haha jag är så jävla dum, jag tänkte att vi höll på med historia på so;n nu, asså att islam och de va historia.
haha shit, asså jag frågade marcus om han visste när inlämningen va.
han bah; i historia? (för vi ska lämna in en historiauppsats sen)
ja bah: aa? för de är väl de vi håller på med?
han bah: niet
ja bah: eller nej.

hahaha omg, jag är fett trött nu asså.
ska typ hoppa i säng, och läsa min bok lite.

imorn ska vi till en moské på so;n. så måste vi ha slöja eller sjal eller nåt på oss.

haha, fett kul.

jaja, peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0