otursdag?!

alla har väl nån otursdag nångång om året, och min var tydligen idag.
först på morgonen missade jag bussen, så mammsen och pappsen skjutsade mig som tur va, eftersom dom ändå skulle till jobbet.
i skolan var det ingen där från min klass, tills typ klockan åtta, då alla kom. så jag satt liksom fett själv. astråk.
sen hade vi hemkunskap, och vi skulle baka kakor. så jag och sara jobbade, och läraren skulle lotta vem som skulle baka vad. så ja bah: men jag tar en lapp här sara, och tar såklart den sämsta, så vi fick typ wienerstänger eller nåt. låter de gott? nej. så vi gjorde dom, men de blev fett fult, asså man skulle göra långa korvar typ, me sylt i mitten, men vi tänkte att vi gör små bitar, så bah sa läraren att vi itne skulle de så vi fick göra om. sen skulle vi få upp domdär korvarna på plåten, och det var knappast de lättaste, så alla gick typ sönder och sylten åkte ur. sen i ungnen så sattes dom ihop, och även där rann all sylt ut. najs. not. dom såg bajsäckliga ut, och dom va typ inte goda heller. så det vart helt misslyckat.
sen hade vi engelska, men där vare chill, vår syv va inne och snacka gymnasium. haha, de va fett kul, för hon stog ju och berättade och visade på såndär overhead, så alla va fett tysta. sen bah sa hon stockholms stad, och jonte bah börja skriksjunga stockholms stockholms stad  nånting, och jag börja asgarva. haha, fan va kul de va.
sen hade vi lurre, och där blev det fett äcklig mat.
sen hade vi matte, och där dampade jag på maryam fille och micke. fuck off, men jag och johanna hade fett kul ett tag, och lekte typ elefanter. hahah jag dog.
sen typ efter matten gick filip in i mig, med flit,  så jag tappade min mobil så en pajjade. kul, typ fett ny liksom.
asså kanten där man kan byta låt och höja och sänka och shit, står typ ut, så det går inte att byta låt bakåt liksom, och inte höja och sänka. fuck off, mamma kommer bli sur. menmen, tur att vi har försäkring.
men sen hade vi gympa, och då körde vi fett kul leken, kommer inte ihåg va den heter, men de va skoj. men så skulle jag springa och ta en kon, så bah jaga viktoria mig, så ja kutade liksom allt vad jag hade för att itne bli tagen, så bah sprang jag ju rakt in i väggen, för jag kunde ju inte bromsa, så jag typ stukade min tumme eller nåt, gör fett ont och så äre typ svullet.
men aja, ikväll blire donken till middag och sen konståkning, kommer säkert ramla och bryta armen eller nåt. hoppas inte. kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0