ovanlig tisdag

shuuuuue! idag var skolan som den brukar vara på tisdagar. nästan. okej, kanske inte direkt.
vi började med music, och där svarade vi bah på massa frågor typ. sen hade vi spanska, och där körde vi typ en lek. sen hade vi matte, och det gick rättså ovanligt bra där asså. haha, jag och johanna hade lite skojs en stund också (a) jag flyttade till micke då, och var nära på att stanna där föralltid, men johanna va så cute när hon bad mig komma tillbaka till henne, så kunde inte motstå asså.
sen gick brandalarmet, som gick tre gånger förra veckan. vi fick frysa ihjäl massor där ute länge, tills vi äntligen fick gå in, och då vare köööö till maten. shit asså.
men sen hade vi so, vi va där kort bara, och sen drog vi till luciaträningen. vi fick sjunga fett sjuka låten sen, på latin, och man sjöng baaara samma sak, jag lovar. astråkig, och ingen ville sjunga den, och itne kunde vi den heller. men roffe gav sig itne.
sen slutade vi där och hade kemi. va fett sur och trött, men vi behövde bara lyssna.
sen skulle jag hem, och vädret va sämst, så frös som en fryst fiskpinne asså. fyfan.
hemma har jag städat lite och så. ska kanske springa på gymmet med johannapanna idag. naaaaaaajs *peka & gunga med fingrarna och huvudet, och le sådär kul* fast jag kan itne le typ, om alla ville veta. för jag har typ ett hål i min kind, för min tandställning skaver som fan, och usch och fy. ni vill inte veta.
men nu ska jag sluta klaga, och fortsätta fixa lite i min garderob.
har skrivit önskelista till mammsen nu. den kanske kommer här senare. eller nej nu tror jag. tihi, läs och njus.
puss

en hund
en apple, macdator
en egen helst rosa platttång
en platt-tv
en moppe
moppekurser
kläder
presentkort på typ h&m, gina tricot, topshop, MQ, åhlens, bikbok, only, veromoda, och spa
en utlandsresa på typ jullovet, sportlovet eller påsklovet typ
pengar
parfymer
friis & company väskor, från b-young
piercing i naveln, och där i örat, såndär som anne har
väskor
en kryssning, med typ fia liksom
en egen rosa digital
och en fett god tårta!  

på mejlen är varje sak olika färg och såntdär fint, jag har verkligen fixat fint (a)
óch om ni undrar varför jag önskar mig en tårta, haha så äre ju för att jag har såntdär nyttighetslöfte, men jag får käka när nån fyller år, inklusive jag själv, så då vill jag ha det. asså, vi brukar inte alltid ha tårta, för sis är liksom gluten, och då tål ju inte hon, och då äre fett taskigt. och vi pallar liksom inte alltid baka tårta. haha, så vi brukar typ käka ice cream och sånt, men i år ska jag banne mig ha en tårta, och därmed basta!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

shiit det var en dyr önskelista ^^





<333

2008-11-19 @ 19:36:36
URL: http://playmydoll.blogg.se/?tmp=17215444

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0