pannkakor med sylt

dagen var kul typ, hemkunskap första lektionen, jobbade med sara, vi gjorde potatisklyftor och fläskkotletter m. brunsås. tihi, det blev lite smaskens asså. och jag typ va fett klantig, asså de va en burk med massa buljongpulver i, så vare typ på halva locket hade kanten gått sönder, så jag trodde de va ett handtag, och bah lyfte där, så burken lossnade jue och ramlade på golvet, så typ fett mkt pulver åkte ut, haha, klantigt av mig. fick såklart sopa sen.
iaf, sen hade vi en kort engelskalektion, då jobbade vi med filmerna. vi hade skojs.
sen vare lunch, käkade bah grönsaker och knäckemacka.
matte vare sen, och jag garvade åt allt och inget. de sägs ju att jag har annorlunda humor(a) haha, sjukt kul. jobbade inte nånting, eftersom det inte fanns några kontaktuttag kvar, och min data hade inge batteri. sen fanns de en data med lite batteri, men då kollade jag bara på hundvalpar på blocket, och sen dog den.
sen hade vi idrott, johanna höll i lektionen, vi körde laserball, men jag blev träffad hela tiden, så de va inge kul.
sen slutade vi, najs. så nu käkar jag mellis, och ska snart dra till ishuset och träna konståkning. fett kul
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0