powerless

tjenix sweden. sitter och kollar wallander och käkade precis en banan. trying to plugga lite också, men så galet tråkigt och jobbigt. skulle typ träffat jocke, men har har ju konstigt nog upptagen varje gång vi planerat, men idag kunde han tydligen, fast inte jag lix. asså, va verkligen tvungen att plugga, plus att när han kom hem satt jag i t-shirt trosor och handduk på huvet liksom, och så kan jag ju knappt gå känns de som. så de kändes lite sent typ, eftersom klockan va runt åtta då, och ja, han blev typ sur. men asså, palla, för hur många gånger har inte han haft massa ivägen.
men jag pallar inte bry mig längre.  fuck allt! fett muy plugg nu också.
min vecka liksom;

måndag; doktorn, skola, plugga massor
tisdag; skola - so-inlämning,  pappsen fyller år, plugga massor
onsdag; jag fyller år! skola - sv-inlämning, hemkunskapinlämning, beeptest, kanske baka me johanna efter skolan, plugga massor, konståkning, fira mig
torsdag; skola - spanskaprov, plugga, dansa
fredag; skola - kemiprov, släkten kommer
lördag; julhandla med soulmate, tjejmiddag
söndag; chillerill, konståkning, dans


fullt upp asså, massa inlämningar och bajs.

nu vill jag ha te! over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0