sleepover

hallojs babes! igår hade jag fett kul hos mickis. vi käkade och snackade fett länge när vi kom dit. sen käkade vi efterrätt och snackade lite till. sen kollade vi skräckis, och jag fick mina små skrattattacker där ibland (a) flåt. haha, sen kollade vi jiddra inte med zohan. den va typ skum, men ändå kul. haha.
sen bäddade vi och fixade och jag garvade så jävla mkt. och så jävla fult. haha fyfan va kul det va.
sen hade vi skojs och sånt, och låg och snacka fett länge. ja blev allergisk mot mickis katt, men de va lungan ändå.
sen somnade typ alla, utom becka, fast ja visste inte att hon va vaken, så jag låg och smsa med micke och fille typ hela natten. dom ville att jag skulle ringa, men ja ville inte väcka alla.
sen så bah snacka ja lite me becka när ja märkte att hon va wake, så då vaknade sara också, och jag tvingade henne att följa mig till toan. sen snackade vi lite, och sen somnade typ alla, och då va klockan typ 6.
vi vaknade sent typ, och käkade frukost och shit. sen drog becka hem, och vi låg och flamsade i sängen. sen ringde jag micke, men asgarvade typ bah, flåt, så han la på. haha, men jag kunde inte sluta skratta.
sen käkade vi glass med chokladsås och maränger, och sen skulle jag hem, för att byta om och dra på dans. fett najs.
där vare kul som vanligt!
men, nu ska jag hoppsa in i duschen. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0