söndagen

god kväll sötnosar. idag vaknade jag vid tio, och insåg att jag hade somnat på sängen, med tjocktröja och hela skiten på mig, så jag tog av mig tjocktröjan, gick på toan, bäddade upp sängen, och la mig igen. fast, jag kunde inte somna om, så jag satte på tv;n. sen smsade jocke, så vi snackade lite, och sen somnade jag. då vaknade jag vid tolv, och gick upp och käkade frulle. sen kollade jag tv;n och så, och sen vare typ dags att byta om och dra på konståkning.
bah jag agnes och vida där, vi hade fett kul.
när den va slut drog jag direkt till dansen, och där hade jag och louise fett kul tsm. haha vi skulle göra värsta parövningarna, och det var fett kul. och vi va fett bra, och garvade fett mkt. sen dödade hon mig också när hon visade nån sak, och typ kröp under mig, och lyfte upp mig, så skulle hon gå på alla fyra och aa ja vet inte vad. jag asgarvade iaf.
sen fick jag skjuts hem, och så käkade jag och duschade när jag kom hem. sen skulle jag typ taggat till jocke, men det blev ändrade planer. så jag kollade tv, eftersom min dator inte funkar, och nu sitter jag vid sibbes.
ska snart hoppa i säng tror jag, är fett trött. men vi får se, kanske sätter på en bra film eller nåt.
men aa, det var allt. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0