storstan

skoldagen började okej, med musik. vi fick kolla på en film, och svara på frågor.
sen hade vi spanska, och där vare bah att skriva lite text på svenska och sånt, mest chill faktiskt.
sen vare matte, och där vare också chill, skrev bah fett lite, sen flummade jag och johanna mest. jag som skulle skärpa mig.
sen hade vi lunch, fiskpinnar. yummie.
sen skulle vi dra till dendära moskén, inte såå tråkigt som jag trodde, eftersom 'guiden' var fett skön. haha, skitkul snubbe. när vi va klara där så drog jag johanna sara och mickis in till gallerian och shit och kollade affärer.
sen skulle sara dra på utvecklingssamtal, och vi drog till donken, ja käkade cheesburgare och en dricka.
vi fortsatte kolla, och sen drog vi också hem. helt proppat på tåget, och fett sura tanten typ. man bah, har vi gjort  nåt eller? neej. mupp.
men jag hade fett kul. nu ska jag dra ner till mammsen så ska hon hjälpa mig med matten.
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0