tanddoktorn

hola. idag hade vi uppsamlingsdag, så första timmen jobbade vi med so. jag och johanna jobbade riktigt flitigt för en gångs skull. riktigt duktiga va vi. haha.
sen hade jag matte resten av dagen, jag hann faktiskt klart. fast, johanna fick göra min framsida. haha, för jag skulle till tandis och checka rälsen lite. på vägen dit ringde filip mig och typ snackade. haha, ingen aning varför, men han hade lust sa han. vi hade lite trevligt samtal där, och så spelade han gitarr och sjönt lite i telen också. han är grym asså, jag lovar.
men sen va ja tvungen att gå in till henne, så då fick vi lägga på.
där gick de bra, hon satte in en sten på dendär hörntanden. nu göre lite smått ont, men jag klarar mig.
nu checkar jag top model, de är fett bra. har konståkning sen, har verkligen längtat efter att få åka.
men nu ska jag ta en macka eller nåt, är fett hungrig. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0