telefonsamtal m. F&M

tjenix igen.
har precis snackat med filip och micke i telen i typ en timme nu. herregud, asså dom ställer massa privata frågor hela tiden, typ när jag pullade senast, och om jag rakar mig och shit. haha okej, vilken tjej gör inte typ?! men ändå, de vill ju inte jag sitta och svara på. haha, men de va kul iaf. jag typ garva hela tiden.
sen la dom typ på, och nu ska dom typ ringa igen, om ten minutes eller nåt. ja bah fattar ingenting, men aja.
ikväll har jag dans igen, de har ju vart lov. känns som att det var år sen jag dansade typ. men de ska bli skojs.
puss

Kommentarer
Postat av: sofia

HAhaha jag döör asså xD skönaste babee. älskdig(H)

2008-11-08 @ 14:54:28
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0