the swenska tjej its the grej

hola amigas! idag äre äntligen fredag. fyfan va soft.
dagen var chill, vi började med svenska, men jobbade inget för läraren var försenad. sen fick vi jobba engelska när hon kom, och då innebad det att vi fick redigera våra filmer. thats fun, men vi hade ingen kamera, så jag och johanna tog en lite lång rast och hade trevligt. sen gick vi tillbaka, och då kollade vi bah på alla våra klipp. haha, fan va vi garva.
sen hade vi idrott, och körde killerball. slapp hålla min lektion idag för christian var sjuk.
sen hade vi so i en halvtimme, för biologiläraren va inte där. sen blev det sugmat, så jag käkade knäckemacka. sen hade vi lite mer so, men rätt kort och gott, så vi slutade kvart över ett. asnajs jue. tog bussen hem med sötaste mikaela och mammsen var hemma, för snart ska vi dra och köpa vinterskor till mig, lämna in min mobil som är paj, och köpa present åt andra sötaste mikaela.

skrev inte igår, sorry, men hade ingen time asså. skoldagen var okej, vi hade bah företagsdag inför brobel, så det va inget jobbigt liksom. slutade rätt tidigt, så jag och johanna följde med nattis hem till hennes pappa. de va fett kul, och hennes låtsasbrorsa är fett snygg (a) men där va vi tills... vi åkte hem. haha, vi köpte cheesburgare och pommes på donken på vägen, för vi va så jävla hungriga. tåget dampade, så vi fick vänta på ett nytt. sen kom vi äntligen hem, jag käkade fett fort och sen taggade på dans. där va det fett kul, jag och louise larvade oss lite som vanligt (a) kom hem typ vid elva, så då duschade jag och käkade en macka, och sen gick jag och la mig liksom.

inget särskilt med det.

ikväll ska jag och johanna sleepa själva hos mormor, och bah mysa. fan va kul vi kommer ha.
tyvärr blire ingen fest gott folk, när man väl har ff (a) för de är ju ändå min mormors lägenhet liksom. haha, kul om den blir totaly förstörd. neej, precis.
aja, kyss nu!


haha, jag tyckte dendär va lite rolig asså!

Kommentarer
Postat av: Mickis

HAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA jag dööör XD filmen var bäst!

2008-11-23 @ 20:31:31
URL: http://playmydoll.blogg.se/?tmp=17215444

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0