tonårsbruden

ah, shit asså, jag sitter och läser en bok här, tonårsbruden heter den, har lånat den av johanna. den är fett kul.
iaf, skolan idag var najs, måndagar är typ fett chill.
vi började halv nio med matte, och jag och johanna gjorde typ ingenting, som vanligt. uuppsi.
sen hade vi matte/no, så jag mickis och marcus jobbade med vår teknikgrejs.
sen hade vi svenska, typ fett kort, och där babblade bah anette, sen fick vi gå på lunch.
vi satt och dögarvade åt roffe, vår musiklärare, för han va fett kul. han uttalade darin på ett fett kul sett, så vi dog. haha, jag grät seriöst. och sen så bah sa vi att han borde ha sökt till idol, och så sa vi att tänk om han hade kommit där i idol med värsta bongotrumman och bah sjungt: bellemama bellemamae typ, hahaha alla som sjungt den vet, eller ja, vi fattar iaf. de va sjuukt kul. och sen sa han massa mer kul. hahaha.
sen hade vi svenska igen, i typ en timme bah, och de gick fort, jobbade inte så mkt. sen gick brandalarmet, så vi hämtade våra grejer och drog ut och ställde oss, sen fick vi dra hem.
asnajs. ska snart på utvecklingssamtal. fyy. hoppas de går bra.
och nu kom sibbe hem också, och han ska säkert sitta här, (hans dator) så måste dra.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0