tränatränaträna

har nyss käkat typ, så snart ska jag och johanna dra till gymmet tror jag, och springa lite och shit. duktiga vi är (a)
måste ju ha snygg kropp till... skidbacken 09. haha driver, men asså, vi ska iaf träna.
fast nu dampar johanna på mig för att jag har sagt att hon ska ta bort alla fula bilder på mig på bdb. haha.
fast nej, hon måste typ laga mat nu. och då hinner inte vi dit. ååh, damp. haah, hon är jättesur, och kallar honom gorilla. HAHAHAH. men nehepp, då får jag väl träna på vår kära maskin då. så blir det nog.
ja, nu ska jag kanske träna. om mi padre y madre kan gå bort från vardagsrummet, för jag vill ju liksom inte att dom sitter och kollar på mig när jag tränar framför mtv (a) hahah, pussgurka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0