uppbokat asså

tjena. satt precis och skrev in massa viktiga saker i min kalender, och jadu, det är mkt nu för tiden asså.
ska typ hoppa in i duschen nu, sen ska jag göra en kopp te och sätta mig framför datorn och plugga spanska.
jag ska plugga flitigt nu asså, jag måste. jag måste göra bra ifrån mig, jag måste får bättre betyg, jag måste kunna komma in på gymnasiet jue. ååh, jag har liksom ingen aning om vad jag ska gå för linje heller. och vi måste ha sökt i februari. asså de är inte långt kvar liksom.
och idag är det exakt tre veckor tills jag fyller år. shit, fett lite asså. fan vad jag längtar.
men nu ska jag duscha, peace brother


Kommentarer
Postat av: your biggest lover baby!!!!!

woohoooooooooo! grattisgrattisgrattis i

förskott asså<3333 längtar som fan, snacka om

party när älsk blir byxmyndig!! Jag vet nån som kommer få fullt upp då fan :D! Asså då menar jag verkligen fullt UPP!!!!!!! yäääääääh

2008-11-12 @ 22:06:12
Postat av: Anonym

woohoooooooooo! grattisgrattisgrattis i

förskott asså<3333 längtar som fan, snacka om

party när älsk blir byxmyndig!!

Jag vet nån som kommer få fullt upp då fan :D!

Asså då menar jag verkligen fullt UPP!!!!!!! yäääääääh

2008-11-12 @ 22:07:56
Postat av: Anonym

ojj d blev weird

2008-11-12 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0