vi trodde vi skulle dö!

hallå sötingar! kom typ nyss hem från huddinge, där jag och johanna sov inatt. vi hade fett med mys.
när vi kom dit så drog vi direkt till donken och köpte upp mat. vi kollade på ensam mamma söker, och sen började idol.
i pausen köpte vi glass, och satt och mumsade i oss. tack och lov att inte johan eller robin åkte ut.
sen kollade vi på napoleon dynamites, haha fett roliga filmen, men pausade mitt i för att se idol igen. sen dog vi typ.
asså det var fett med läskigt. det lät exakt som att någon gick in i lägenheten, asså öppnade dörren, och gick där inne.
ja bah: tyst, till johanna. och vi blev fett rädda, och typ stog brevid tv:n, sen gömde sig johanna bakom soffan, och jag ville bah gråta. jag bah: kom hit, typ viskade. hon bah: neee. sen så typ gick vi fram, så vare liksom tänt på toan, fast dörren va typ helt stängd. johanna bah: ska det vara tänt där inne, ja bah: har du varit där? hon bah: nej. asså, vi va helt skräckslagna. jag bah: vi hämtar knivar, så vi tog varsin fett vass kniv från köket och öppnade toadörren. men de va ingen där, tack och lov. men asså, det lät fan exakt som de. sen va vi fett rädda, så vi gick ut i centrum lite för att lugna ner oss. sen drog vi upp igen och fortsatte kolla dendär kul filmen.
sen började vi kolla på säg att du älskar mig, och johanna typ halvsov lite ibland. när filmen va slut stängde jag av, och johanna ville typ sova, men jag gick ut på balkongen, så kom hon me. och därute stog vi med täcken runt oss, och ropade till massa folk. haha de va fett kul.
sen satte vi oss i sofforna igen och käkade mer glass, och kollade tv. sen typ somnade vi, och sen vakna vi och gick och la oss i sängen, och somna.

imorse vakna vi typ vid halv ett, och då drog vi ner och köpte donken till brunch (a) haha, jag har fan käkat donken 5 gånger denhär veckan XD tjockis ffs.
men sen kollade vi en film, och mös i sofforna. sen fixade vi oss, kollade tv, och sen drog hem typ.
ska snart hoppa in i duschen, och sen fixa mig, för ikväll ska jag på tjejmiddag hos mickis. fett kul!
så, skriver kanske innan jag drar igen, annars syns vi imorn! pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0